Thursday, April 7, 2011

Nasi Lemak for Buka Puasa


Petang tadi aku post pasal aku teringin makan Pau watku nak buka puasa hari ini..alih-alih aku makan Nasi Lemak untuk buka puasa..ni pun cadangan aku juga kat mak aku sebab waktu tengah google gambar Pau aku terjumpa gambar Nasi Lemak..hhuhhu, terliur aku tengok gambar tu tadi.wu wu wu..best2 sebab dapat makan Nasi Lemak walaupun x dapat makan Pau..heheh..petang tadi aku ajak juga mak aku keluar cari Pau tapi x jumpa pun kedai yang jual Pau,huhu..x pa la nanti boleh cari lagi Pau tu..

Rasa macam letih la puasa hari ni..terketar-ketar tangan aku nak angkat cawan td.huh, teruk sungguh aku ni..kesian kat orang yang x da makan..aku ni yang baru x makan sehari pun dah buat teruk dah..apa2 pun berjaya juga aku puasa hari ini walaupun x bangun makan awal pagi..


nah aku hidangkan hampa Nasi Lemak buatan mak..(aku belajar buat taw)

p/s: orang makan nasi lemak waktu pagi..tapi aku dah lapar sangat tu yg makan juga.hehehe

No comments:

Post a Comment