Tuesday, March 15, 2011


Firstly, I am going to tell you that I am so frustrated..hurm actually I failed the JPJ parking test..whoaaa so sad..its meant I must take another parking test to officially got P driving licence..
I am so depressed..maybe the JPJ tester is doing their job correctly..heee, but I think that time I had done that test confidently and all the four tyre a
re in the parking space..huh, never mind even I didnt pass
ed the parking test I still passed the road test..

p/s: that test was on Thursday
next test coming soon..hope I officially got P
driving licence
...........................................................................................................................................................................
wedding..
hah?sapa yang kahwin?aku kah?ha, taw2 la kan sekarang musim cuti sekolah banyak la org buat kenduri kahwin aku pun kalut la nk cerita pasal kahwin..eheh, ni bukan cerita kahwin aku taw..bukan aku x maw kahwin tapi x sampai masa lagi..la ni aku nk cerita pasal kisah kahwin dua org sepupu aku..first, abg shafiq (12 Mac 2011) aku dia kahwin dgn kak ain..majlis dia buat kat dewan kat jitra..memang best la sebab dapat kumpul ramai2, tapi time ni x sempat nk ambil gambar ramai2 sebab kalut nk g tolong sepupu aku yang seorang lagi yang nak kahwin esk(!3 Mac 2011)..eh satu lagi aku pakai baju yang cantik la, tu yang sangat best tu..ehem aku x taw nk cerita apa dh la..

13 Mac 2011
kak wani kahwin pulak..dia kahwin ngan org Johor..husband dia tu ala ala Afdlin Shauki tuh..
huh, tu la apa yang aku dgr depa duk cakap..tapi agak sama la juga..orgnya putih..
hah, kenduri ni buat kat rumah so kna bnyak menolong la..x seperti kenduri semalam yang buat kat dewan pakat semua duk goyang kaki, ulang ambil makanan and berposing sakan aku atas stage.heehe..hari ni pun masih ramai lagi sedara mara aku..semua pakat duk sembang..and lagi satu cha cha Madina pun ada..ha, dia ni bapa saudara aku(org India)dia Islam taw..dia mai ngan wife, son, father-in-law and another urm maybe my uncle too..cha cha tinggal kat Melaka tapi sekali-sekala he return India..actually, my grandpa(father's side) is an Muslim Indian Man..haha, so thats why we have relative there and me too got mix blood la agaknya ya..

p/s:cerita aku sgt bosan..
cepat la upload gambar kak hajar supaya guwa boleh ambil..
aku sudah bosan and kekeringan idea..
jom kembali berangan-angan
rindu sepupu aku yang x boleh balik makan kenduri

No comments:

Post a Comment